Markalar müşteriyle olan iletişimleri teknolojik araçlarla kullanarak işlerini hızlandırmak ve daha profesyonel bir çalışma yürütmektedir. İletişimlerini, pazarlama veya stratejilerini barkotlu kartlarla kullanmak da bunlara bir örnek olmaktadır.
Markalar müşteriyle olan iletişimleri teknolojik araçlarla kullanarak işlerini hızlandırmak ve daha profesyonel bir çalışma yürütmektedir. İletişimlerini, pazarlama veya stratejilerini barkotlu kartlarla kullanmak da bunlara bir örnek olmaktadır.
Barkodlu kartlar bir kurumun belirlediği güvenlik sistemine dahil olarak personel ve ziyaretçi kartlarının bir tanıma ve tanımlama aracı olmaktadır. Bu sayede giriş ve çıkışlar daha güvenli olmakla birlikte daha sistematik ve kayıtlı hale gelmektedir.
Barkodlu kartlar bir firmaya üyelik, kiralama gibi durumlarda giriş çıkış hakların sistematik olarak sayılması ve kayıt altına alınmasıyla üyelik kontrolü sağlar.
Barkodlu kart sistemi bir takım araçların kullanım izinlerini sahip olanları ayırt etmek amaçlı kullanılmaktadır. Örneği asansör gibi cihazlar…
Barkod sistemleri firmaların üyelik işlemi dışında promosyon, kampanya gibi işlevlerde de bir takip ve pazarlama kartı olarak da kullanılmaktadır.