"Plastik Kart ve Boyun Askı ipinde 10 Yıllık Kalite"

Bir firma eğer insanlarla direkt iletişim halindeyse ise, bu iletişim daha kaliteli ve daha uzun vadeli tutmak adına müşterileriyle bir bağ kurmaya çalışırlar bu çalışmalardan birisi de müşteriler özel kartlar oluşturmalarıdır.

Müşteri kartları firmalarla müşterileri arasında kuvvetli bir iletişim kurmak adına müşterilere verilen kartların genel adıdır.

  • Müşteri Kartlarının Önemi

    Firmaların başarıya ulaştıran en önemli etmenlerden birisi de, müşteri ve hedef kitlesiyle olan iletişimin kalitesi. Müşteri kartları sunduğu kullanım alanları ve kolaylıkları sayesinde müşteri ve firmalara çok büyük önemler katmaktadır. Müşteri kartları kampanyalardan, promosyonlardan, indirimlerden yararlanmayı sağlamaktadır. Müşteri kartları müşteri ve firma arasındaki iletişim faaliyetini sürekli kılmayı sağlar. Müşteri kartları müşterilerin firma ile yapılan işlemlerinin takibini sağlar. Müşterilere daha hızlı bir alışveriş veya işlem yapmayı sunar. Müşteri kartları kullanıcılar para, belge, fiş gibi birçok şeyin tek bir kart ile taşınmasını sağlar. Müşteri kartlara firmalara müşterine daha sonra ulaşmak konusunda mail gibi işlevlerin kaydını sağlar.
  • Müşteri Kartları Nerelerde Kullanılmaktadır?

    Ticaret hayatında kartlar büyük önem taşımaktadır ve her firma bu kartların sunmuş olduğu kolaylıklar ve avantajlar sayesinde çok daha hareketli çok daha canlı bir ticaret gerçekleştirmektedir.

    Müşteri kartları kullanım alanları oldukça geniştir. Müşteri kartlarının kullanım alanlarından en yaygınları genel hatlarıyla şunlardır:

    • Alışverişlerde: Alış verişlerde para kullanımı durumlarında nakit taşımam özgürlüğü sunar.
    • Kampanya, promosyon gibi pazarlama faaliyetlerinde: Firmalar müşteriyle olan diyaloglarını devam ettirmek adına ve ciroyu attırmak adına yatığı pazarlama faaliyetlerinde,
    • Müşteri takibi sağlamada: Bazı firmalar özelikle de müşterinin firmalarıyla iletişimin sıklığı ve sayısını bir zorunluk olarak takip etmek durumdadır. Özellikle de spor salonu gibi üyelik gerektiren işletmelerde müşteri kartlar giriş sayısın ve süresin kayıt altında tutamakta çok büyük bir kolaylık sağlamaktadır.